Reservplats till Edcamp Stockholm?

Intresset för Edcamp Stockholm 23/2 har varit stort och våra 45 platser är redan uppbokade. Till och med har vi råkat bokat in en extra av bara farten.

Men. Det kan fortfarande finnas en chans att delta i Edcamp Stockholm om du skriver upp dig på vår reservlista, vilket du gör genom att lämna en kommentar till det här inlägget och berätta vem du är. Se till att du lämnar en e-postadress där vi kan nå dig med kort varsel.

Får du fortfarande inte plats så lovar vi att det snart är dags för en Edcamp Stockholm till. Edcamp är nämligen här för att stanna.

6 thoughts on “Reservplats till Edcamp Stockholm?

  1. Hej!
    Christoffer heter jag och jobbar med utbildning, dock inte som lärare i klassrummet utan jobbar med att utveckla läromedel och kurser på internet som hundratals elever använder dagligen runt om i världen.

    Jag är mycket intresserad av utbildning och undrar om jag möjligen kan få möjlighet att närvara vid denna konferens, om det uppkommer en extra plats vill säga. Låter otroligt spännande!

    Lite om mig är att jag är nästan klar civilekonom från Handelshögskolan i Stockholm, blev 2012 utnämnd till Sveriges sjätte Skarpaste Webbentreprenör av tidningen Internetworld, och har en passion för utbildning och pedagogik vilket är anledningen till att jag sökt mig till denna sfär.

    Skulle vara roligt och intressant att få närvara på EdCamp och lära mig mer om dagens skola, samtidigt som jag hoppas att jag kan dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper.

    Med vänliga hälsningar,
    Christoffer Hansson

  2. Hej!
    Jag heter Hannah Wallin och har nyligen börjat arbeta på Naturskyddsföreningen som ansvarig för en skolsatsning vi ska göra. Jag vill komma ut för att träffa, lyssna på och diskutera med lärare hur de ser på att lära ut hållbar utveckling i skolan och hur man kan skapa viljan, lusten och kraften hos barn/ungdomar att förändra världen : ) Vad behövs? Hur kan vi bli ett stöd för lärare och elever? Kan EdCamp vara ett forum för dessa frågor? Om inte nu i feb så kanske längre fram?

    Vänligen
    Hannah Wallin
    Ansvarig för ”Skola” på Naturskyddsföreningen
    hannah.wallin@naturskyddsforeningen.se
    Tel: 08-702 63 30

  3. Hej jag heter Annika och är ny i lärarvärlden har provat på att vara lärare 24 veckor för elever som ska bli elektriker ( datateknik,elektronik,digitalteknik,styr o regelteknik och mekatronik). Finns det en reservplats så är jag intresserad. Jag skulle vilja lära känna fler lärare som jobbar med matte,no och andra tekniskt orienterade ämnen eller//och kanske diskutera tips och trix på hur man utformar lektioner på ett bra sätt även för grupper där vissa har ADHD,ADD och dyslexi. annika.danielsson@praktiska.com , arbetstelefon 0727120541

Kommentera

